Naše stránka využívá cookies a podobné technologie ke zpříjemnění vašeho nakupování.

Pokud s používám nesouhlasíte, změňte nastavení prohlížeče.

Souhlasím
košík je prázdný

Často kladené otázky - FAQ

1Proč nemůžu hodnotit zboží?
Systém je nastaven tak, že zákazník může hodnotit zboží až poté co jej zakoupí a objednávka bude mít status potvrzeno nebo doručeno.

2Proč je napsáno u zboží "Upozorni mě", když produkt stále ukazuje nenulový počet kusů ve skladě?
Když zákazník objedná zboží, ale není ještě obchodníkem odesláno kupujícímu, tak mezi touto dobou je zboží stále ve skladě, ale je již rezervováno objednávkou. To znamená, že když jsou ve skladě 3 kusy určitého zboží a jsou 3 objednány, ale neodeslány, tak nejsou dostupny objednání pro další zákazníky.

3Spetl/a jsem objednávku a potřebuji ji zrušit, je to možné?
V tom není vůbec žádný problém, jednoduše napište z emailu, který byl použit při objednání, zprávu, ve které uvedete číslo objednávky a požadavek o zrušení.Musíte tak avšak učinit do 24 hodin od objednání. Více zde

4Mohu spojit své objednávky?
Pokud jste potvrdili jednu objednávku a druhý den další a chcete je spojit, abyste platili pouze jedno poštovné, není v tom žádný problém, musíte nás kontaktovat zde a to do 24 hodin od objednání první objednávky. Po uplynutí již nemůžeme zaručit spojení objednávek. Do zprávy napište požadavek o spojení objednávek a obě čísla objednávek.

5Mohu si zamluvit produkt, který momentálně není ve skladě?
Aktuálně tato funkce není k dispozici. Pracujeme na ni.

6Zasíláte do Slovenské republiky?
Ano, zasíláme.

7Je možné nechat si poslat fakturu v €, když bydlím na Slovensku?
Bohužel ne.

8Spolupracujete s blogerkami?
Ano spolupracujeme s blogerkami, ale sami vybíráme, které oslovíme. Pokud však máte neodmítnutelnou nabídku, kontaktujte nás zde.